23948sdkhjf

Sådan vil nyt firma give værkstederne bedre priser

Blot få måneder efter firmaet Pris-partners opstart ændrer det nu fokus. Fra at være rettet mod værkstedskunder er det nu værkstederne selv, der skal være kunder til det nye værktøj, der skal sikre bedre priser på reservedele. En slags Pricerunner på reservedele.
RESERVEDELE Det nystartede firma Pris-partner med auto-iværksætteren Martin Jensen i spidsen har på et par måneder fundet sig en ny niche, som de vil satse på.

Tidligere var missionen at være kundernes vagthund og gøre opmærksom på, hvis værkstederne tog sig for godt betalt. Kort sagt at være en slags smileyordning for værksteder, så kunderne kunn...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172