23948sdkhjf

Indpakning af biler er blevet big business

Kun fantasien sætter grænser for indpakning af biler. Foliering af biler hjælper bilforhandlerne, når kunden ikke kan håndtere lang ventetid på specielle farver. Branchen har oplevet en rivende udvikling de seneste 10 år.
BILPLEJE Kun fantasien sætter grænser for, hvordan en bil kan pakkes ind i folie, og det udnytter erhvervslivet til at markedsføre rullende budskaber.

Fra at være en niche inden for eftermarkedet, er virksomheder, der pakker biler ind i moderne folie, blevet til en hel branche med mange små aktører, men også med en håndfuld store leverandører.

To...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125