TILPASNING Når bilbranchen forandrer sig, med blandt andet agentmodeller for bilsalg og nye setup i eftermarkedet omkring bilservice, har branchens virksomheder behov for medarbejdere med nye kompetencer.
Ud fra sonderinger og ønsker hos bilforhandlere har Zealand Sjællands Erhvervsakademi derfor udviklet en spritny akademiuddannelse, kaldet Servi...
Ny uddannelse tager højde for agentmodeller og frie forhandlere
Akademiuddannelsen Service Management skal styrke relationen til kunden, efter bilen er købt, i et ændret marked med nye salgs- og servicemodeller. Zealand Sjællands Erhvervsakademi står bag initiativet.
Den nye akademiuddannelse Service Management skal geare især bilhuse til en ny og anderledes fremtid. (Foto: Zealand Sjællands Erhvervsakademi)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer