23948sdkhjf

Ditec rydder ud i tvivlsomt mylder af forhandlere

Færre forhandlere, fuld fart på digitaliseret markedsføring og uddannelse af forhandlerne. Den opskrift har virket for firmaet med lakkonservering, Ditec, i Norden. Fra nytår kommer turen til de danske forhandlere.
ORGANISERING Et falmet skilt i forretningen og billig adgang til produkter hos importøren er i fremtiden ikke nok til at kunne kalde sig forhandler af det klassiske varemærke inden for lakkonservering: Ditec. Derfor er Ditec i disse uger i gang med at rydde op i antallet af danske forhandlere. Strategien kommer efter stor succes i Sverige og Norge,...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Prøv Motor-magasinet gratis i en måned - ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.142