Nye bilmodeller er mere tidskrævende når de skal rustbeskyttes
VKO-R rapporten for 2020 fra Teknologisk Institut konstaterer et højt kvalitetsniveau hos de tilsluttede sprøjtecentre, men der er fortsat for mange fejl.
Jan Helbo er tilfreds med rustbeskyttelsesbranchens indsats men forudser udfordringer med nye bilers stigende kompleksitet. (Arkivfoto)
STATISTIK Der er både skulderklap og rynkede øjenbryn fra Teknologisk Institut, TI, i den årlige VKO-R rapport, der er udarbejdet for 2020. Heri indgår kontroller på 103 rustbeskyttelsescentre i de tilsluttede kæder Dinitrol, Tectyl, Suvo og Tektrol. Mercasol er gledet ud af kontrolordningen hos TI, da der i 2020 var for få tilsluttede centre. Også...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer