23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

DEBAT: Forhandlere skal forberede sig på nye tider

Branchen undergår massive forandringer, og de kommende år vil tvinge alle til en ny forretningsmodel, konstaterer Volvo Cars Danmarks CEO Sarka Heyna Fuchsova. Samtidig peger hun på, hvordan man kan sikre sig finansiel stabilitet og sikkerhed – både som autoriseret forhandler og reparatør.

DEBAT Der burde ikke herske nogen tvivl: Vores branche undergår massive forandringer. Indenfor de næste 10 år vil en ny orden og stabilitet have indfundet sig, som jeg bedst kan beskrive som en "ny forretningsmodel".

I de sidste 50 år eller deromkring er der ikke sket noget væsentligt i vores branche, og vi har alle solgt biler, som vi bedst kunne gennem vores autoriserede partneres distributionsnetværk eller gennem vores egne salgssteder. Og det samme var tilfældet med den måde, vi servicerede bilerne på.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14