Cupra dæmper forventningerne
Først meldte Cupra ud, at der skulle udvides med nye forhandlere næste år. Nu vil mærket se tiden an, inden der bygges nyt på dansk grund.
Direktør for Cupra i Danmark, Christian Kynding (tv.) fotograferet med racerkøreren Jan Magnussen, som er ambassadør for mærket i Danmark. (Foto: PR)
BILSALG Først lød beskeden, at Seats nye bilmærke Cupra går så godt i Danmark, at der er brug for fire nye Cupra-houses for at nå salgsmålet om at fordoble salget i 2022. Den historie gav genlyd hos Motor-magasinets læsere den 20. august. På få timer blev historien en af de mest læste i år, men selv om oplysningerne blev videregivet på importørens ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer