INTERVIEW - Hvad ser du som branchens største problem de kommende år?
- Det er svært at svare kort på, for der er så mange omvæltninger i gang på samme tid. Det er svært at pege på andre brancher, som skal igennem så mange forandringer på én gang.
- For mange vil det være en stor udfordring at skulle køre parallelle forretningsmodeller (her tænke...
Forfatter, strateg Brix Andersen: - Muligheden er jeres store kendskab til jeres kunder
Vi taler med Charlotte Brix Andersen, AutoBranchen Danmark om hendes nye bog, Fremtidens Bilbranche. Leder efter de største muligheder og advarer mod de største farer. Og hører hvorfor hun i den digitale tidsalder skriver en bog.
4
Billeder
Charlotte Brix Andersen: - Stort set ingen branche har så godt og nært et kendskab til deres kunder, som bilforhandlere. Hvis man formår at gøre den viden digital er man virkelig nået langt. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer