23948sdkhjf

Forfatter, strateg Brix Andersen: - Muligheden er jeres store kendskab til jeres kunder

Vi taler med Charlotte Brix Andersen, AutoBranchen Danmark om hendes nye bog, Fremtidens Bilbranche. Leder efter de største muligheder og advarer mod de største farer. Og hører hvorfor hun i den digitale tidsalder skriver en bog.
INTERVIEW - Hvad ser du som branchens største problem de kommende år?

- Det er svært at svare kort på, for der er så mange omvæltninger i gang på samme tid. Det er svært at pege på andre brancher, som skal igennem så mange forandringer på én gang.

- For mange vil det være en stor udfordring at skulle køre parallelle forretningsmodeller (her tænke...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109