NYT BILMÆRKE 11 nye forhandlere og 2.000 solgte biler – eller præcist 2.000 solgte produktionspladser, altså solgte biler inkl. underskrevne købsaftaler, hvor bilerne dog ikke er leveret.
Sådan ser det hidtidige resultat for det nye bilmærke Cupra ud – Cupra, der i 2019 sprang ud af Seats familiefornuftige rammer og blev selvstændigt sportsmærke m...
Nyt bilmærke i Danmark: 2.000 biler solgt – nu skal der være flere forhandlere
Det nye bilmærke, Cupra er blot 18 måneder gammelt. I år runder mærket 2.000 solgte biler, så derfor skal der udvides med flere forhandlere og bygges nye huse.
5
Billeder

- Danskerne har taget godt i mod Cupra. Så godt, at vi næste år har et mål om at sælge det dobbelte af vores salg i år på ca. 2.000 biler. Det kræver mere plads, så derfor skal vi bygge Cupra-houses i Risskov, Brøndby, Herning og på Amager, siger Claus Rudolph Jensen. Foto: Høy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement