23948sdkhjf

Nyt bilmærke i Danmark: 2.000 biler solgt – nu skal der være flere forhandlere

Det nye bilmærke, Cupra er blot 18 måneder gammelt. I år runder mærket 2.000 solgte biler, så derfor skal der udvides med flere forhandlere og bygges nye huse.
NYT BILMÆRKE 11 nye forhandlere og 2.000 solgte biler – eller præcist 2.000 solgte produktionspladser, altså solgte biler inkl. underskrevne købsaftaler, hvor bilerne dog ikke er leveret.

Sådan ser det hidtidige resultat for det nye bilmærke Cupra ud – Cupra, der i 2019 sprang ud af Seats familiefornuftige rammer og blev selvstændigt sportsmærke m...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.971