NYT BILMÆRKE 11 nye forhandlere og 2.000 solgte biler – eller præcist 2.000 solgte produktionspladser, altså solgte biler inkl. underskrevne købsaftaler, hvor bilerne dog ikke er leveret.
Sådan ser det hidtidige resultat for det nye bilmærke Cupra ud – Cupra, der i 2019 sprang ud af Seats familiefornuftige rammer og blev selvstændigt sportsmærke m...
Nyt bilmærke i Danmark: 2.000 biler solgt – nu skal der være flere forhandlere
Det nye bilmærke, Cupra er blot 18 måneder gammelt. I år runder mærket 2.000 solgte biler, så derfor skal der udvides med flere forhandlere og bygges nye huse.
5
Billeder
- Danskerne har taget godt i mod Cupra. Så godt, at vi næste år har et mål om at sælge det dobbelte af vores salg i år på ca. 2.000 biler. Det kræver mere plads, så derfor skal vi bygge Cupra-houses i Risskov, Brøndby, Herning og på Amager, siger Claus Rudolph Jensen. Foto: Høy
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer