23948sdkhjf

Nyt bilmærke i Danmark: 2.000 biler solgt – nu skal der være flere forhandlere

Det nye bilmærke, Cupra er blot 18 måneder gammelt. I år runder mærket 2.000 solgte biler, så derfor skal der udvides med flere forhandlere og bygges nye huse.
NYT BILMÆRKE 11 nye forhandlere og 2.000 solgte biler – eller præcist 2.000 solgte produktionspladser, altså solgte biler inkl. underskrevne købsaftaler, hvor bilerne dog ikke er leveret.

Sådan ser det hidtidige resultat for det nye bilmærke Cupra ud – Cupra, der i 2019 sprang ud af Seats familiefornuftige rammer og blev selvstændigt sportsmærke m...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Varebiler: Sikrere leverancer skal bedre et rødt 2022-salg
Henrik Pedersen i Q&A: - Vi har brug for arbejdskraft fra udlandet
Ekspert: Nu kommer brintbilerne
Dækpartikler i søgelyset hos EU
Euromaster Danmark udnævner ny direktør
Stor analyse: Fremtiden, følelser og elbiler ifølge René Tønder
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Søfart
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.156