LE MANS 2021 - MARKEDSFØRING Da vinderen på Le Mans omtrent som en naturlov hed Tom Kristensen, var Le Mans ikke bare stort i Danmark; det var enormt. Det var dengang ikke bare forskellige firmaer i autobranchen, der så kombinationen Tom Kristensen/Le Mans som vejen til et stærkere brand. Det gjorde også mange firmaer udenfor vores branche.
Og det...
Mere Le Mans - mere markedsføring
Ti danskere på Le Mans i år og videre, Kevin Magnussen i en bi med store chancer for at vinde løbet generelt til næste år, samler en ny dansk interesse - næsten som i "de gode, gamle Tom Kristensen-dage." Det åbner nye markedsførings- og eventmuigheder for danske firmaer.
4
Billeder
Det rent danske team på Le Mans i år på trackwalk. ?Fra venstre: Anders Bjordbach, Jan Magnussen, ?Kevin Magnussen. (Foto: Facebook)?
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer