23948sdkhjf

Mere Le Mans - mere markedsføring

Ti danskere på Le Mans i år og videre, Kevin Magnussen i en bi med store chancer for at vinde løbet generelt til næste år, samler en ny dansk interesse - næsten som i "de gode, gamle Tom Kristensen-dage." Det åbner nye markedsførings- og eventmuigheder for danske firmaer.
LE MANS 2021 - MARKEDSFØRING Da vinderen på Le Mans omtrent som en naturlov hed Tom Kristensen, var Le Mans ikke bare stort i Danmark; det var enormt. Det var dengang ikke bare forskellige firmaer i autobranchen, der så kombinationen Tom Kristensen/Le Mans som vejen til et stærkere brand. Det gjorde også mange firmaer udenfor vores branche.

Og det...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Prøv Motor-magasinet gratis i en måned - ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.125