23948sdkhjf

Renaults markedsandel styrtdykker

Danskerne køber flere og flere premium biler. Det presser de traditionelle mainstream brands. Renault er samtidig ramt af mangel på modeller og resultatet er en markedsandel i frit fald
BILSALG Der er god plads hos landets Renault-forhandlere. Færre mennesker i butikkerne og færre biler at kigge på og prøvekøre. Gennem det sidste år er der luget ud i modeller, der ikke rigtigt solgte og det har betydet færre slutsedler med underskrift og nu kan det direkte ses på bundlinjen.

I første halvår af 2021 er Renault gået 27 procent tilb...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Prøv Motor-magasinet gratis i en måned - ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.156