23948sdkhjf

Q & A til Polestar om mærkets prestige-udstilling i København

Senest har det nye elbilmærke Polestar åbnet en en såkaldt brand store i det indre København. Mærkets Marlene Hyre-Dybbro forklarer om effekten målt på antallet af prøvekørsler.
POLESTAR Marlene Hyre-Dybbro, Head of PR & Communications hos Polestar Denmark svarer på tre spørgsmål om starten på mærkets forretning i det indre København:

? Polestar har nu haft åben en god måned i centrum af København. Hvor mange kommer forbi på en gennemsnitlig dag på adressen i København?

! Vi er rigtig glade for den interesse, der er ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Varebiler: Sikrere leverancer skal bedre et rødt 2022-salg
Henrik Pedersen i Q&A: - Vi har brug for arbejdskraft fra udlandet
Ekspert: Nu kommer brintbilerne
Dækpartikler i søgelyset hos EU
Euromaster Danmark udnævner ny direktør
Stor analyse: Fremtiden, følelser og elbiler ifølge René Tønder
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Søfart
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.14