23948sdkhjf

Q & A til Polestar om mærkets prestige-udstilling i København

Senest har det nye elbilmærke Polestar åbnet en en såkaldt brand store i det indre København. Mærkets Marlene Hyre-Dybbro forklarer om effekten målt på antallet af prøvekørsler.
POLESTAR Marlene Hyre-Dybbro, Head of PR & Communications hos Polestar Denmark svarer på tre spørgsmål om starten på mærkets forretning i det indre København:

? Polestar har nu haft åben en god måned i centrum af København. Hvor mange kommer forbi på en gennemsnitlig dag på adressen i København?

! Vi er rigtig glade for den interesse, der er ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109