MARKETING - Autobranchen er langt bagud i forhold til markedsføring. Det er nok den branche i Danmark, der er dårligst til at markedsføre sig selv.
Så hård lyder udmeldingen fra Joachim Kay Stender, der er marketingsansvarlig for GranTurismo Cars. Han nyder i øjeblikket stor succes med at vise luksusbiler frem på YouTube og andre digitale kanaler....
Marketingsansvarlig langer ud efter autobranchen: ”Ledelserne er fuldstændig uduelige”
Bilhusene har ikke fulgt med tiden, når det kommer til markedsføring. Joachim Kay Stender fra GranTurismo skubber til sine kolleger og opfordrer dem til at tænke mere digitalt, hvis de skal overleve i fremtiden.
2
Billeder
Gæt hvad GranTurismo Cars Joachim Kay Stender mener om sine konkurrenters markedsføring. (Foto: PR)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer