23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

FDM: Serviceklager over importør skyldes kørselsmønstre

Bilisternes forening oplever en række sager om bilers tidlige egen-indkaldelse til service og afskriver bilproducent- eller importør-stramninger.

TEKNIK FDM får henvendelser fra medlemmer et par gange om måneden om sager, der omhandler bilers tidlige selvindkaldelse til service - og hver eneste gang er det bilistens kørselsmønster, der ligger bag.

Det oplyser leder af teknisk afdeling hos FDM, Lone Otto.

Hun er dermed sikker på, at Peugeot-importøren K.W. Bruun ikke vil kunne ændre på bilers egen-genererede selvindkaldelse til service, som en bilejer mistænker importøren for i en sag, beskrevet her i Motor-magasinet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.187