23948sdkhjf

Forhandlere viser luksusbiler frem på YouTube: ”Hvis bilen er noget skidt, så siger jeg det også”

Hvad sælger flere biler end en dobbeltsidet annonce i Børsen eller en reklame på TV2? Det er da at lave sit eget tv-program på nettet. Ideen er der, og den er breder sig – foreløbig for leasingselskabet GranTurismo Cars og bilimportøren Formula Automobile.
GranTurismo Cars hitter ekstremt på medieplatforme som YouTube og Facebook.

Leasingselskabet testkører og undersøger udstyret i forskellige luksusbiler. Flere gange om ugen bliver en ny video lagt op, og mange tusinder ser med. Den mest populære video har knap en halv million visninger, og det er ikke usædvanligt, at en video når op på 100.000. De...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109