ELEKTRONIK Hvis kunderne vidste, hvad der kunne ske med deres bil på værkstedet, når fejlsøgningen sker med for lave ampere, ville sikkert vælge et andet værksted.
En 25 ampere lader var godt nok for 10-15 år siden, men slet ikke nok i dag, hvor et bilværksted skal have adgang til minimum 80-100 ampere vedligeholdsladning.
Ellers kommer man i pro...
Elektronik-eksperter advarer: Pas på for lave ampere på værkstedet
Bilernes udvikling og strømbehov har overhalet værkstederne indenom. Forkert spænding kan ødelægge bilens styreenhed - og værkstedets omdømme, advarer både CTEK og Elektropartner.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer