23948sdkhjf

Ny rapport: Bilister vil ordne det meste online

Bilejernes vaner drejer sig i højere gad mod det digitale, men enkelte segmenter holder dog fortsat fast i det traditionelle.
UGENS TAL Service, syn og reparationer er særlige områder, hvor flere forbrugere sætter farten op, på internettet.

Det er en af konklusionerne på den omfattende rapport, Voxmeter offentliggør 24. juni om bilejernes onlinevaner.

Covid-19 har øget de fleste danskeres tilstedeværelse på internettet - både privat og professionelt.

Online-mulighedern...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
T. Hansen går i land i Sverige: Flere butikker allerede på vej
Snart sælger de kun elbiler: Alfa skærper kundeoplevelsen med lang garanti
CarPeople gafler tidligere Citroen-forhandler
Olieprisen dykker igen: Benzinpris ligger omkring nytårsniveau
Jason Watt skifter hest: Får to nye jobs
Bilimportører raser mod kampagne for delebiler
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.14