UGENS TAL Service, syn og reparationer er særlige områder, hvor flere forbrugere sætter farten op, på internettet.
Det er en af konklusionerne på den omfattende rapport, Voxmeter offentliggør 24. juni om bilejernes onlinevaner.
Covid-19 har øget de fleste danskeres tilstedeværelse på internettet - både privat og professionelt.
Online-mulighedern...
Ny rapport: Bilister vil ordne det meste online
Bilejernes vaner drejer sig i højere gad mod det digitale, men enkelte segmenter holder dog fortsat fast i det traditionelle.
2
Billeder

Q: "Benytter du din bilforhandlers hjemmeside eller hjemmesiden for dit bilmærke?". Svar: "Ja, min bilforhandlers hjemmeside (f.eks. i forbindelse med serviceeftersyn og reparationer)". Stikprøve: 9.194 nationalt repræsentative interviews. Maksimal statistisk usikkerhed: +/- 1,02%-point.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement