23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny undersøgelse: Disse bilejere er mest tilfredse med deres værksted

Flest Ford-ejere melder om positive oplevelser ved deres seneste værkstedsbesøg - men der er tale om lave tal. Voxmeter har hjælp på vej.

UGENS TAL I Ugens analyse fra Voxmeter, er der fokus på de positive oplevelser på værkstedskunders seneste besøg.

Her viser tallene, at flest Ford-ejere kan melde om en positiv oplevelse (17.1%), mens kun 5,3 procent Fiat-kunder kan sige det samme.

Gennemsnittet er 9,6 procent.

- Når Voxmeter måler bilejernes oplevelser af deres værkstedsbesøg, fortæller forbrugerne om deres mangeartede oplevelser, på godt og ondt. I en tid hvor markedet ændrer sig, i forhold til elbilernes indtræden, bliver det kun vigtigere for autoværkstederne at fastholde kunderne, fortæller analysekonsulent Frederik Nielsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.23