Bilportalerne gør klar til kamp og opruster på centrale pladser
Ny kommerciel direktør hos den ene. Satsning på video om brugte biler hos den anden. Kampen mellem Bilbasen og Biltorvet tager yderligere et skridt. Begge har netop ansat nye folk på centrale pladser, Erik Norberg hos Bilbasen og Ebbe Sommerlund hos Biltorvet.
OPRUSTNING Biltorvet versus Bilbasen er en infight, der kører og kører. Og her i foråret er spidset yderligere til, idet begge har ansat nye folk på centrale poster. Bilbasen har således netop ansat en ny kommerciel direktør, der skal styrke det strategiske samarbejde mellem Bilbasen og DBA. Samtidig har Biltorvet ansat en ny video-redaktør, der sk...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer