INTERVIEW For tre år siden justerede værkstedskæden Din Bilpartner strategien. Man havde spurgt sine værksteder rundt om i landet, og der var enighed om, at der skulle ske noget, hvis man skulle følge med tiden.
Derfor gik den nye kædechef, Jakob Knudsen, i gang med en større overhaling af kæden, der i de følgende år fornyede alt fra logo til faca...
Topchef i Din Bilpartner: Derfor skal værksteder være mere som Rema 1000
Værkstedskæden Din Bilpartner har givet hele forretningen en overhaling. Kædechefen fortæller her, at det handler om at følge med tiden, der bliver stadig mere retail-orienteret.
Kædechef i Din Bilpartner, Jakob Knudsen, mener at værkstederne skal blive mere retail-orienterede og tage ved lære af kædekoncepter som Rema 1000 og Ikea. (Foto: PR)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer