SKADESREPARATION Når autobranchen beskylder forsikringsbranchen for at presse citronen unødigt økonomisk overfor værkstederne ved skadesreparation, så går det ud over forbrugerne - bilejerne. Det mener bilejernes organisation, FDM.
Herfra siger afdelingschef, Torben Lund Kudsk, at en bilejer hurtigt kan blive en lus mellem to negle, der ikke kan g...
FDM: Værksteder gør bilejere til ’nyttige idioter’
Bilejernes organisation ser konflikten mellem auto- og forsikringsbranchen som et trekantsdrama, hvor bilejeren bliver en lus mellem to negle.
Torben Lund Kudsk mener, at branchen skal passe på ikke tage bilejerne som gidsler i den pågående magtkamp med forsikringsbranchen. (Foto: FDM)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer