23948sdkhjf

Big data vasker penge lige ned i foret

Vaskeleverandøren Istobal har lanceret en kampagne om, hvordan digitalisering kan fremme autovirksomheders afkast, lette administrationen og bidrage til kundeloyaliteten i vaskeanlæg.
DIGITALISERING I en verden hvor alt efterhånden er digitalt, skal vaskeanlæg naturligvis også være det. Den store vaske-aktør Istobal har taget udfordringen op og stiller sig i spidsen for den digitale transformation i vaskeuniverset med sin såkaldte Smartwash-teknologi, der sikrer - via data - at bilhuse og andre kunder får mest muligt ud af deres...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125