23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Big data vasker penge lige ned i foret

Vaskeleverandøren Istobal har lanceret en kampagne om, hvordan digitalisering kan fremme autovirksomheders afkast, lette administrationen og bidrage til kundeloyaliteten i vaskeanlæg.

DIGITALISERING I en verden hvor alt efterhånden er digitalt, skal vaskeanlæg naturligvis også være det. Den store vaske-aktør Istobal har taget udfordringen op og stiller sig i spidsen for den digitale transformation i vaskeuniverset med sin såkaldte Smartwash-teknologi, der sikrer - via data - at bilhuse og andre kunder får mest muligt ud af deres vaskeanlæg overfor bilejerne. Det sker i kraft af både digitale backend-løsninger for branchekunderne samt blandt andet smarte betalingsapps til de stadig mere krævende bilejere, der forventer digitale løsninger.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|