23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny dæk-webshop skal bide skeer med netgiganter

NDI har brugervenlighed i fokus i sin nye webshop, der skal gøre det lettere for kunderne at købe dæk, fælge og hjul i kampen mod store udenlandske konkurrenter.

TILPASNING Nordens største dækkoncern, NDI Group A/S - tidligere kaldet Nordisk Dæk Import - har fokus på digitalisering og har derfor lanceret en ny webshop, som skal gøre det endnu lettere for kunderne at købe dæk, fælge og hjul hos NDI.

I oktober 2019 lancerede NDI-koncernen i Brørup en ny 2024-strategi. Blandt hovedfokusområderne i den nye strategi var digitalisering en af de såkaldte strategiske drivers, der skal hjælpe med at klæde nordens største privatejede dækvirksomhed på til en fremtid fyldt med forandringer. Herunder udenlandske konkurrencer, der presser på med deres digitale handelsløsninger.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14