23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hurtig teknik: Kevin Magnussens nye racer vs Formel 1

Turbo og hybrid mod suge-power. Fritliggende hjul mod lukket karrosseri. Og 1.000 hk mod 580. Men måske slet ikke en tilbagegang for Kevin Magnussen i 2021.

RACERTEKNIK Det var en gang Kevin Magnussen kørte McLaren, sidste år var det jo en Haas med Ferrari-motor. Formel 1, formelracer med fritliggende motor, lille benzinmotor pumpet op med turboer og elektricitet - hybridsystem.

Det var den gang. Nu er alt anderledes.

Nu er Kevins firmabil en Cadillac med Cadillac-motor. Og alt er vitterligt anderledes: Sidste år en formelracer med fritliggende hjul - i år en sportsvognsracer med fuldt karrosseri - ja, bilen er sågar lukket. Sidste år en 1,6-lites V6 turbo hybrid - i år en V8-cylindret sugemotor. Ja, suge. Det er derfor bilen lyder som en "rigtig" racerbil.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.219