23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nu vil Bosch digitalisere eftermarkedet

Den tyske koncern er kendt for elektronik til biler - så det er omtrent en selvfølge, at der lægges udviklingskræfter her. Men tyskerne digitaliserer også værksteder og hele eftermarkedet.

UDSIGTER Det forpligter at være en af verdens største udviklingsvirksomheder. Så når store tyske Bosch deltager på den amerikanske CES-messe for forbrugerelektronik, der fandt sted forrige uge som corona-elektronisk begivenhed, er det med en vis vægt - også politisk - når Bosch udtaler sig om fremtiden og bestræbelserne på at tjene både klodens ve og vel samt menneskehedens krav til mobilitet og teknologi på én og samme tid. Og her spiller sloganet "Invented for life" en væsentlig og bogstavelig rolle - ultimativt hvis vi skal overleve sammen på vores miljøbelastede planet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188