23948sdkhjf

Semlers nye topchef: Lokal tilstedeværelse flytter markedsandele

Semler Gruppens nye adm. direktør Ulrik Drejsig sigter mod og tror på mere online-salg - men det skal ske med mange forretninger som distributionskraft, fordi lokal tilstedeværelse slet og ret sælger biler, siger han i dette interview.
INTERVIEW Ha, tak skal du have. Ja, nu har jeg jo været i mesterlære hos Jens (Jens Bjerrisgaard, red.) Det er jo noget, man normalt er i på et værksted; men jeg fik lov at følge Jens her.

Ulrik Drejsig er i tophumør, da jeg ønsker ham til lykke med at være kommet helt til tops i en af Danmarks dominerende bilkoncerner, Semler Gruppen. Klar til at...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.422