23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Semlers nye topchef: Lokal tilstedeværelse flytter markedsandele

Semler Gruppens nye adm. direktør Ulrik Drejsig sigter mod og tror på mere online-salg - men det skal ske med mange forretninger som distributionskraft, fordi lokal tilstedeværelse slet og ret sælger biler, siger han i dette interview.

INTERVIEW Ha, tak skal du have. Ja, nu har jeg jo været i mesterlære hos Jens (Jens Bjerrisgaard, red.) Det er jo noget, man normalt er i på et værksted; men jeg fik lov at følge Jens her.

Ulrik Drejsig er i tophumør, da jeg ønsker ham til lykke med at være kommet helt til tops i en af Danmarks dominerende bilkoncerner, Semler Gruppen. Klar til at føre koncernen med import af mange bilmærker, ejer af forhandlere, afdelinger med motorcykler og traktorer - og med aktiviteter i mange lande. Så med en ny mand bag rattet - hvor kører Semler hen? En række centrale spørgsmål til den nye adm. direktør kan give svarene.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web02