23948sdkhjf

Hankook - fra budgetmærke til premiumbrand

Siden NDI Group fik importrettigheder på sydkoreanske Hankook i 1986, har dækmærket været igennem en transformation fra at producere billige dæk til at blive premium-producent.
UDVIKLING For en halv menneskealder siden var den sydkoreanske dækproducent Hankook et ukendt mærke i Danmark og i Norden. Men i 1986 indgik Danmarks nu største dækkoncern, NDI Group, et importsamarbejde med Hankook, der de næste årtier gennemgik en markant udvikling fra at være et budgetmærke til at blive et dækmærke, der slås med de andre velkend...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096