23948sdkhjf

Klædt på til mere bilsalg på Facebook

Auto IT skyder et nyt digitalt våben ud til bilforhandlerne med mere offensiv brug af Facebook til annoncering.
BILSALG Tre ud af fire danskere besøger Facebook flere gange dagligt, og det giver i høj grad autobranchen mulighed for at interagere med potentielle bilkøbere. Nu tilbyder en af branchens it-leverandører, Auto IT gratis at skyde betalte annoncer afsted på Facebook for bilforhandlere, der i forvejen annoncerer på biltorvet.dk.

Med den nye digital...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.203