23948sdkhjf
>

Q&A - Ny Hessel-direktør: Dette mærke performer dårligt

Ejner Hessel A/S har fået ny adm. direktør, Benjamin Mahr. Her svarer han på, hvad hanser som de største udfordringer, hvilke bilmærker, der har underperformet og hvad han har lært af corona
Hvad har Coronakrisen lært jer?

Først og fremmest har Coronakrisen lært os, at man altid skal være forberedt - også på situationer uden fortilfælde. At vi aldrig må blive for selvtilfredse og hvile på vores succes. Det er vigtigt, at organisationen forbliver sulten og fleksibel, for som altid efter en kriseperiode, opstår der nye forretningsmul...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Virksomhedsløsning
Få et skræddersyet tilbud til din arbejdsplads.
Læs mere
Redaktionen anbefaler

Send til en kollega

0.094