23948sdkhjf

Gør salg af forsikringer til en god forretning

Forhandlerne gik glip af mere end 1.000 forsikringssalg under nedlukningen. Ekspert analyserer markedet for whitelabel-forsikringer og giver sine bud på, hvordan bilforhandlere kan benytte forsikringer til at sikre mersalg.
ANALYSE Når bilsalget falder, så skal forhandleren bliver endnu skarpere på mersalget for at opnå større indtjening per transaktion. Der er flere forhandlere, som kan hente både provision og eftermarked ved at sælge flere whitelabel-forsikringer dvs. bilforsikringer under eget brand - eksempelvis BMW forsikring, hvor If er forsikringspartner.

Den...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14