23948sdkhjf

FDM: Ja, kunderne går efter billigst

... men ikke udelukkende. Det pointerer FDM som kommentar til Quickpoints nye vi-vil-være-billigst-politik.
PRISKRIG BLANDT VÆRKSTEDER Er "billig" en trylleformular. reagerer kunder pr. automatik på ordet "billigst?"

Ja, det gør de.

Det er i hvert fald den opfattelse, man har hos FDM, der jo er bilisternes organisation.

Her forklarer Jørgen Jørgensen, seniortekniker i FDM’s kunderådgivning:

- Vi i FDM’s rådgivning har ikke helt konkrete tal på hvor m...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125