23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

FDM: Ja, kunderne går efter billigst

... men ikke udelukkende. Det pointerer FDM som kommentar til Quickpoints nye vi-vil-være-billigst-politik.

PRISKRIG BLANDT VÆRKSTEDER Er "billig" en trylleformular. reagerer kunder pr. automatik på ordet "billigst?"

Ja, det gør de.

Det er i hvert fald den opfattelse, man har hos FDM, der jo er bilisternes organisation.

Her forklarer Jørgen Jørgensen, seniortekniker i FDM’s kunderådgivning:

- Vi i FDM’s rådgivning har ikke helt konkrete tal på hvor mange, der reagerer på "billigst." Men vi ved fra samtalerne, at folk virkelig shopper rundt for at finde det billigste tilbud. Så ja - jeg er sikker på, at Quickpoint med deres nye prispolitik rammer en stor målgruppe!

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109