23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Reagerer kunderne på ordet billigst?

Hvis nogen har erfaring med at sælge på ordet billigst, er det værksteder på portalen autobutler.dk - men hvad siger erfaringen; virker det? Direktør Christian Legêne forklarer.

PRISKRIG BLANDT VÆRKSTEDER En aktør i vores branche, der har indsigt i dette med at gå efter et billigt tilbud, er Autobutler.dk, der jo en hjemmeside, der sammenligner priser på service - blandt andet målt på netop pris.

Autobutlers adm. direktør Christian Lêgene forklarer:

- Pris kan være en afgørende faktor for at bilejere vælger et bestemt værksted - men vores erfaring er, at rene prisbudskaber ikke i sig selv er udslagsgivende. Bilejerne på autobutler.dk vælger langt oftere værksted ud fra bedømmelser og omdømme, beliggenhed og fremtoning, værkstedets tilbudsbeskrivelse, samt tillægsydelser som lånebil, hente/bringe service og dialogen med værkstedet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.142