23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Skorstensgaards svar: Mærkeværkstederne vil mærke det mest

Quickpoints direkte konkurrent er Skorstensgaard, der hilser konkurrencen velkommen - og vurderer, at især mærkeværkstederne vil opdage den nye værkstedskrig.

PRISKRIG BLANDT VÆRKSTEDER - Hos Skorstensgaard har vi altid kæmpet for lavere værkstedsregninger til de danske bilejere. Derfor glæder det os faktisk, at konkurrenterne kommer med nye tiltag, der i bund og grund kommer til at gavne de danske bilejere. Tiltaget kommer også til at sikre en øget konkurrence i branchen, ikke mindst i forhold til mærkeværkstederne, som jo er de "dyre drenge" i klassen.

Sådan vurderer Anders Skorstensgaard, administrerende direktør i værkstedskæden Skorstensgaard. Han forklarer videre:

- Vi holder hele tiden øje med hele branchen, og derfor også det nye koncept, som Quickpoint er på vej med. Øget konkurrence er med til at holde os skarpe, og der er ingen tvivl om, at der kommer endnu mere fokus på produkt- og konceptudvikling i fremtiden.

- Ud fra vores optik, så bliver det mærkeværkstederne, der kommer til at mærke prispresset og dermed konkurrencen mest, da bilejerne nu får endnu flere muligheder i fremtiden, for at vælge kompetente alternativer til mærkeværksteder. Det er godt for hele den frie del af branchen, at der kommer endnu mere fokus på lavere værkstedsregninger, for bilejerne betaler i forvejen for meget mærkeværkstederne, mener Anders Skorstensgaard. Og han runder af:

- Men allermest er det her godt for bilejerne, og det glæder vi os over.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141