PRISKRIG "Vi går under alle danske værkstedspriser."
Det er det store budskab, som værkstedskæden , INterdan-ejede Quickpoint - det tidligere QuickPot - nu melder ud. Og da den konkurrerende kæde Skorstensgaard længe har kørt en tilsvarende priskampagne under overskriften "Tyske værkstedspriser," er priskrigen blandt danske autoværksteder brudt u...
Priskrig blandt værksteder: Quickpoint går efter Skorstensgaard
Kæden QuickPot skifter navn, men det gi’r næppe den store genlyd. Det gør det til gengæld, at Quickpoint, som er det nye navn, nu kører en konsekvent vi-vil-være-billige-strategi.
4
Billeder
Navneskiftet fra Pot til point er det her-og-nu-synlige – men det er de nye lave priser, der har den store effekt på markedet.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer