23948sdkhjf

NDI Group fejrer 50 år med kampagne

Som en markering af jubilæet har virksomheden igangsat en digital kampagne på LinkedIn med udpluk fra virksomhedens historie, fra da NDI blev startet i privaten i Holstebro som en hobby.
BRANCHEHISTORIE Med titlen "50 years and still rolling" har NDI, også kendt som Nordisk Dækimport, lanceret en kampagne med én historie per år, siden virksomheden blev etableret i 1970 under navnet "Holstebro Dæklager". Kampagnen blev igangsat i maj og vil køre året ud.

I løbet af de 50 år, virksomheden har eksisteret, er den vokset til at blive ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.16