23948sdkhjf

Tesla-ejere snakker om ... serviceaftaler

Snakker bilejere om serviceaftaler? Det afhænger af ejerens bil, viser ugens Voxmeter-analyse.

UGENS TAL En god serviceaftale kan potentielt spare bilejere for store uforudsete udgifter - og sikre værkstedet en stabil indtægt. Voxmeter har i denne uge kigget på, hvor stor en andel af bilejerne, der snakker om deres serviceaftaler med venner og bekendte.

Tesla er helt i top, da over 17 procent af Tesla-ejerne har angivet, at de taler om serviceaftaler. Netop Tesla-ejere har i det netop offentliggjorte AutoIndex udtrykt stærk utilfredshed med deres værksteder.

I en tilsvarende analyse fra sidste år, var Tesla slet ikke repræsenteret, så det lader til, at ejere af den californiske bilmærke snakker om andet end rækkevidde og acceleration.

De to koreaner-mærker, Kia og Hyundai, ligger lige efter på anden- og tredjepladsen. Begge mærker slår på ekstra lang fabriksgaranti og noget tyder på, at det giver pote i forhold til også at sikre, at kunden tegner en serviceaftale.

Audi og Mercedes topper blandt premiummærkerne. Derimod er det de færreste Honda-ejere, som kommer ind på emnet, når de taler med venner og bekendte.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109