23948sdkhjf

Faldende bilsalg presser priserne på nye biler

Et fald i bilsalget på 37 procent i Danmark og på 78 procent i hele Europa – enkelte steder er ramt af en 98 procents tilbagegang. Det er virkeligheden lige nu. Hvilke forventninger har importørerne herefter til salget og ikke mindst priserne. Foreløbig presser en række TV-kampagner priserne.
BILSALG Det danske bilsalg i april faldt med 37 procent sammenlignet med samme måned sidste år. Og det tilsvarende tal for det samlede europæiske salg er minus 78 procent. Det oplyser henholdsvis De Danske Bilimportører og Automotive News.

Samtidig kører der lige nu massive kampagner i TV for nye biler; budskaberne er først og fremmest ny bil på ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.159