23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunderne er tilfredse med værkstedernes online-service

Ugens analyse fra Voxmeter viser, at der er udbredt tilfredshed med værkstedernes online-service.

UGENS TAL De digitale tjenester har fået et gennembrud under den igangværende corona-krise. For at minimere den fysiske kontakt har diverse former for online-bookning vundet indpas. Og tjenesterne kommer nok også til at fortsætte, når samfundet en dag igen normaliseres.

Voxmeter har i denne uge kigget på, hvorvidt kunderne mener, at værkstederne leverer god online-service. Det gør mellem 33,3 og 38,3 procent, hvor nordjyderne er de mest tilfredse, mens sjællænderne er mindst. Tallene dækker de seneste 52 uger.

Det er sagt om statistik, at det er som en bikini; viser meget, men skjuler det væsentligste. Og det er også gældende her. Nok erklærer kun mellem 2 og 3 procent sig utilfreds med værkstedets online-service, men omkring 60 procent hr slet ikke angivet et svar. Og det skyldes angiveligt, at de adspurgtes værksted slet ikke tilbyder nogen form for online-service.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109