CORONA-KONSEKVENSER Flere værksteder under Bosch Car Service har formået at holde næsen på skindet under corona-krisen. De vurderer, at klar kommunikation har været nøglen til en mindre tilbagegang i omsætning end andre steder. Og at de reagerede hurtigt, da Danmark blev lukket ned.
- Vi meldte det ud til kunderne dagen efter. Jeg...
Ikke alle lider under corona: Her går det faktisk ok
En række værksteder er ikke lige så hårdt ramt på hverdagen som mange. De forklarer det selv med god information til kunderne, som kvitterer med ikke at aflyse deres aftaler.
Hos Rodi's Autocenter i Næstved kommunikerer man klart og tydeligt ud til kunderne om de tiltag, som skal sikre at det fortsat er muligt at komme forbi. Det har ejer Rodi Habo gjort for dag et, og det har sikret et fortsat flow af kunder. (Foto: Rodi Habo)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer