23948sdkhjf

Liqui Moly på jagt efter større målgruppe

Den tyske olieproducent Liqui Moly - i Danmark ved au2parts - følger en god gammel vej; at sætte sig navn på en racerbil for at sælge mere olie. Men der er et mål mere: At nå ud til en større målgruppe.
MARKEDSFØRING Den gang da Le Mans var dreng; Gulf stod der på Ford GT40 og senere Porsche 917. Og da dansk motorsport var i sort/hvid – der stod i den  grad Castrol på Ford-Danmarks racerbiler. Og i nyere tid: Alle de mange racerbiler med Total på karrosseriet.

Så det er mere en velprøvet end en ny idé, tyske Liqui Moly nu tager: At sætte sit...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172