CORONA Enhver virksomhed kæmper hver eneste dag for at tilfredsstille sine kunder, kæmper for at nurse/pleje, fastholde og udvikle på eksisterende, såvel som nye kunder. Det kræver nærmest in-time-attention 24/7. Dette job, denne vigtige fokusering, kræver mere og mere af udbyderen.
Verden er og ikke mindst med corona blevet en anden. Den er bleve...
I en coronatid: Lige nu handler det om loyalitet
KLUMME I disse corona-tider ændrer tingene sig hele tiden; man skal være på døgnet rundt, 24/7 ligesom nettet har skabt den store gennemsigtighed – det er ikke blevet nemmere af fastholde kunder. En vej hertil er imidlertid loyalitet. Hvordan den skabes peger klummeskribent, rådgiver Jens Sørensen på her.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer