23948sdkhjf

I en coronatid: Lige nu handler det om loyalitet

KLUMME I disse corona-tider ændrer tingene sig hele tiden; man skal være på døgnet rundt, 24/7 ligesom nettet har skabt den store gennemsigtighed – det er ikke blevet nemmere af fastholde kunder. En vej hertil er imidlertid loyalitet. Hvordan den skabes peger klummeskribent, rådgiver Jens Sørensen på her.
CORONA Enhver virksomhed kæmper hver eneste dag for at tilfredsstille sine kunder, kæmper for at nurse/pleje, fastholde og udvikle på eksisterende, såvel som nye kunder. Det kræver nærmest in-time-attention 24/7. Dette job, denne vigtige fokusering, kræver mere og mere af udbyderen.

Verden er og ikke mindst med corona blevet en anden. Den er bleve...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11