MARKEDSFØRING "Hvad skal vi dog gøre?" er spørgsmålet de fleste virksomheder slås med lige nu. Det handler for manges vedkommende om økonomisk brandslukning, men også om hvad, hvordan og hvor meget, der skal kommunikeres og markedsføres.
Det korte svar er, at I skal passe meget på med at brænde energi, tid og penge af på kortsigtede tiltag, der ...
Der er lys for enden af corona-tunnellen
Kommunikations-ekspert maner dommedagsprofetier til jorden, for en dag er vi jo forbi den øjeblikkelige krise. Behovet for at at rejse, spise ude - og ikke mindst for at købe, lease og reparere biler - ændres ikke permanent af denne type krise.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer