23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilvaske-kæmpe bobler med tilbud til bilbranchen

Istobal klar med ny strategi for den danske autobranche - ser store muligheder i at tilbyde bilforhandlere og værksteder at bruge Big Data fra vaskeanlæg og apps til mersalg og øget service.

DIGITALISERING For et halvt år siden ansatte en de største spillere inden for bilvaskeanlæg, spanske Istobal, ny direktør i den danske afdeling, Istobal Danmark A/S i midtjyske Skive. Nu har 53-årige Lars Omme analyseret markedet. Og han og de 42 ansatte er helt klar til at sætte stærkt ind over for bilbranchen med vaskeanlæg, der kan generere mersalg og øge overblikket via avancerede styresystemer, elektronik og apps - det som også bilvaskebranchen kalder Big Data.

Istobal har hidtil fokuseret mest på olieselskaber og benzinstationer. Firmaet sidder på anslået 40 procent af det danske marked for bilvask med, hvad direktøren betegner som et rekordår i 2019 i kraft af nye tekniske og digitale løsninger.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.225