OPGRADERING Hos Andersen Biler, der tæller 12 bilhuse i Storkøbenhavn og Holbæk, ærgrer HR-manager Line Andersen sig over, at den nye servicerådgiver-uddannelse er sat på hold. For hun stod klar med to topmotiverede ansatte, og har flere i pipelinen.
- Det er virkelig ærgerligt, at der ikke er kommet tilmeldte nok. Vi har brug for et kompetencel...
Andersen Biler: Vi skal væk fra oldschool bilsalg
Andersen Bilers HR-ansvarlige, Line Andersen, står klar med unge kandidater til den nye servicerådgiver-uddannelse og vil bruge tiltaget aktivt i sin rekruttering.
Line Andersen, HR-chef hos Andersen Biler, havde set frem til også at kunne benytte den nye Service-rådgiver akademiuddannelse til sine medarbejdere samt rekruttering. (Foto: Andersen Biler)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer