NETHANDEL Danske Dinex, der er global producent og distributør af udstødnings- og emissionsløsninger, lancerer nu en e-handelsplatform, der er skræddersyet til eftermarkedskundernes behov.
- Med denne platform forsyner vi vores eftermarkedskunder med et globalt værktøj, der reducerer tidsforbruget og forenkler de daglige forretningstransaktioner siger Per H. Larsen, salgschef for eftermarkedet, og tilføjer:
- Det vil være en digital gamechanger for os og et sandt eksempel på et af mantraerne hos Dinex, nemlig at vi er lette at gøre forretninger med.
Fotos og søgefunktioner
Indtil nu er lagerforespørgsler eller ordreplaceringer blevet håndteret via telefon eller e-mail, men med den nye e-handelsplatform kan Dinex’ kunder let håndtere denne slags forespørgsler online.
Webshoppen er udstyret med fotos, varebeskrivelser, import af CSV-filer, søgefunktioner for OE- og referencenumre samt andre vigtige oplysninger for at gøre det så let som muligt at finde og købe det rigtige produkt.
Platformen opdateres konstant med data og information fra Dinex’ ERP-system. Med få klik kan virksomhedens kunder se, om en vare er på lager og afgive en ordre.
Platform uden grænser
E-handelsplatformen er udviklet af den danske specialist Hesehus og bygger på fremtidssikker teknologi.
- Denne nye platform har ingen grænser, da vi ser et enormt potentiale inden for B2B e-handel. Det er vores ambition at være til stede, uanset hvor kunderne er - alt, de behøver, er en internetforbindelse, siger e-handelschef Stefan Dolleris.
Ny E-handelsplatform for udstødningssystemer
Dinex-gruppen øger effektiviteten og letter indkøb for firmaets eftermarkedskunder med sin første netbaserede e-handelsløsning.