Analyse: Wild west - alle mod alle på det danske oliemarked
Værkstedernes tidligere loyalitet mod mærker og leverandører i olie og smøreprodukter er passé, mener brancherådgiver. Turbulens efter leverandørskifte hos de store grossister.
3
Billeder

De gyldne tider er forbi for leverandører af olie, der ikke længere er guddommeligt men en stangvare.
MARKEDSTRENDS Olie er ikke længere et ophøjet produkt og kan nu købes af bilister som mærkevare i ethvert større supermarked eller online - og ikke kun på værkstedet. Det skyldes generelle markedsændringer, fortæller brancherådgiver og professionel bestyrelsesformand i flere virksomheder Jens Sørensen, tidligere topdirektør hos Hella, FTZ og Nordic...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement