23948sdkhjf

Analyse: Wild west - alle mod alle på det danske oliemarked

Værkstedernes tidligere loyalitet mod mærker og leverandører i olie og smøreprodukter er passé, mener brancherådgiver. Turbulens efter leverandørskifte hos de store grossister.
MARKEDSTRENDS Olie er ikke længere et ophøjet produkt og kan nu købes af bilister som mærkevare i ethvert større supermarked eller online - og ikke kun på værkstedet. Det skyldes generelle markedsændringer, fortæller brancherådgiver og professionel bestyrelsesformand i flere virksomheder Jens Sørensen, tidligere topdirektør hos Hella, FTZ og Nordic...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.102