23948sdkhjf

Medlemsboom hos Din Bilpartner

FTZ-kæden Din Bilpartner er nu oppe på 150 tilknyttede værksteder

VÆRKSTEDSKÆDE Alene i 2019 er der tegnet 21 nye værksteder ind i Din Bilpartner-kæden, som nu har 150 medlemmer. Det er det højeste antal medlemmer i kædens 34-årige historie, oplyser Kædechef Jakob Knudsen i en pressemeddelelse.

- Det går godt hos Din Bilpartner. Vi er en stærk kæde, som mange gerne vil være en del af," fortæller kædechef Jakob Knudsen, der i godt to år har stået i spidsen for kæden.

Han fortsætter:

- Stemningen ved vores nyligt afholdte landsmøde var i top og præget af den fremgang, vores kæde oplever i et udfordret marked. Under en paneldebat og i pauserne fik vi rosende ord med på vejen fra medlemmerne, der støtter op om vores strategi. Og det gør de, fordi de kan se, at det, vi gør, virker.

Nye facader
I 2018 børstede Din Bilpartner-kæden støvet af for at gøre plads til et nyt tidssvarende look og nye services, der imødekommer forbrugernes forventninger til en værkstedskæde. Revitaliseringen af kæden indebar også udarbejdelse af en ny strategi med fokus på branding af kæden og værdiskabelse for kunderne såvel som medlemmerne.

Jakob Knudsen fortæller:

- Her efter et år er status, at både medlemmer og kunder har taget godt imod revitaliseringen. Takket være det fælles fodslag mellem kædekontoret og medlemmerne har Din Bilpartner-kæden flyttet sig ekstremt meget det seneste år. Især den strømlinede og ensartede visuelle identitet er for alvor begyndt at slå igennem i form af nye værkstedsfacader over hele landet. Det tiltrækker flere kunder til værkstederne, og det tiltrækker flere medlemmer til kæden. De nye tiltag gør os til en kæde, man som værksted gerne vil være en del af. Vi er meget stolte af at have rundet 150 medlemmer, som er en vigtig milepæl for os, lyder det fra Jakob Knudsen.

Nysgerrige på elbiler
Jakob Knudsen fortæller, at Din Bilpartner har fokus på at holde trit med udviklingen:

- Som set før i historien gælder det om at tilpasse sig udviklingen frem for at lukke øjnene for den. Vi husker alle, hvad der skete med brands som Nokia og Blockbuster. Hos Din Bilpartner kigger vi fremad og er nysgerrige på fremtidens mobilitet herunder elbiler og forbrugernes ønsker og behov - det er en nødvendighed for at sikre en plads i markedet.

Din Bilpartner er dog stadig lillebror i forhold til den anden FTZ-.kæde, AutoMester, som har over 400 medlemmer. bauer

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111